poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Niby wiosna, prawie lato - a u mnie jak sen zimowy...

Ale nie, nie jest tak źle. Nie zasnęłam.
Coś tam się dzierga, coś się robi - tyle, że czasu nie było na pisanie, bo... życie, praca, brak współpracy aparatu z kompem i takie tam...
Teraz po kolei będę wrzucać raporty, co tam w międzyczasie od marca machnęłam.

Po pierwsze - zakończyłam ażurowy szal z wełniano-akrylowej Peonii, włóczki w odcieniu jasnej, wiosennej zieleni. Jest to pierwszy taki ażur, jaki w ogóle zrobiłam.


Wzór bardzo prosty, wykonany (mniej więcej) według tego projektu.


Na pewno są błędy, co najmniej w 3 miejscach, ale dziergałam w każdej możliwej okoliczności, między innymi w rzucającym na wszystkie strony busie i nie bardzo było jak pruć i poprawiać. To zostało, jak zrobiłam - podobno to nadaje duszę :D

Pracy nie było wiele - można powiedzieć, że uczciwe 3 dni dłubania, gdybym tylko to robiła od rana do wieczora z przerwą na czynności niezbędne ;)
Z jednego motka Peonii wyszło prawie 2 metry szala, o szerokości około 50 cm (nie mierzyłam dokładnie).
Nie jestem jednak szczególnie zadowolona z dzieła, bo blokowanie niewiele dało.



Włóczka jednak jest jak sprężynka - spróbuję jeszcze raz coś z tym zrobić, może potraktuję go żelazkiem z parą i więcej nie będę się wysilać.
Na pewno będę szal nosić, bo wiosenny zielony kolorek należy do moich ulubionych - a poza tym to przecież szalowo-ażurowy debiut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz